Content portal

Hier vindt u leermiddelen voor de STEM-vakken.

 

Zoek hieronder naar lesmaterialen, gratis activiteiten, video's en publicaties om te gebruiken in de klas.

TI Python BootCamp Deel 5

Everything is an object in Python. Wat is ObjectgeOriënteerd Programmeren (OOP)? Hoe kan OOP helpen met het werken met wiskundige en wetenschappelijke definities (objecten) en eigenschappen (attributes).

Video's:     BootCamp:   Deel 1  -  Deel 2  -  Deel 3          Feedbacksessie   

 

Klassen & Objecten

 

Attributen & Methodes

 

Virtuele STEM-experimenten

 

Programmeeropdrachten

  • Opdrachten
  • Code: Opdracht_5.tns
  • Code-oplossingen: BP5_Oplossingen.tns

 

Verdieping

 

Code:

  • Inheritance: VP5_Inheritance.tns
  • Polymorfisme: VP5_Polymorfisme.tns
  • Prim-algoritme: VP5_Prim.tns

 

Extra

  • TouchingCirkels: EX5_TouchingCirkels.tns
  • BouncingBalls: EX5_Kerstballen.tns

 

Creative Commons license - Attribution-NonCommercial


More info: creativecommons.org.