Bert Wikkerink
Drachten, The Netherlands
Leer programmeren in Python
Auteur: Koen Stulens, Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics
Leer programmeren in Python
Auteur: Koen Stulens, Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics, STEM
Bootcamp Computational Thinking - Deel 3
Cellulaire automaat - Game of Life
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics
Bootcamp Computational Thinking - Deel 4
Vlakvullingen
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics
Bootcamp Computational Thinking - Deel 5
Animaties en simulaties met OOP
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics
BootCamp Computational Thinking - Deel 1
Aansturen van het grafisch scherm
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics
BootCamp Computational Thinking - Deel 2
Beeldverwerking
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics
Computational Thinking with Python
Explore & Code
Challenge students to solve and explore problems by coding ...
Auteur: Koen Stulens, Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics
TI Python Basics
Auteur: Koen Stulens, Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics, STEM
Iteraties & Functies
Auteur: Koen Stulens, Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics, STEM
Programmeren van een microcontroller
Auteur: Koen Stulens, Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics, STEM
Data-analyse & grafische representaties
Auteur: Koen Stulens, Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics, STEM
Objectgeoriënteerd programmeren
Auteur: Koen Stulens, Bert Wikkerink
Onderwerp: Computer Science, Mathematics, STEM
Investigate the fibonacci nim game and write a program to play the game!
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Mathematics